Zambakcicegi_ bizde şöyle arabayı kimin kocası kullanacaksa o otururdu 😂 sonra kızım doğunca ben arkada rahat edeyim dşye kayınpeder yokken öne kaynanam oturuyordu hakkını yiyemem çoğu zaman, nişanlıyken , sevgiliyken bile hep öne beni oturttu . Ben çok takılmıyorum böyle şeylere 😂