Aynur83 bir kanı oluşmuş bence bilmem şu ayına gelen çocuk muhakkak kullansın. Neye göre belirleniyor bilmiyorum bende. Bence böyle bir düşünce olmamalı. herşeyin sonucuna göre ilerleme olmalı. Zaten 6.aydan sonra bebek ek gıdaya başlıyor kan yapan yiyecekler yedirilebilir, eğer yedikleri yaramıyor ise işte o zaman takviye kullanmakta bir sakınca görmüyorum ben