Aynur83 6,5 aylık oldu oğlum kullanmıyoruz 7-8 ayda tahlil yaparız gerekirse öyle başlarsın dedi doktorumuz. Kilomuz genel sağlık durumumuz çok şükür iyi sadece anne sütüyle besleniyor yeni ek gıdaya geçtik ama her doktor farklı bir şey söylüyor. Sağlık ocakları bile öyle genelde 4. Ayda başlatıyorlarmış ama bize 6. Ayda kan damlası verdiler