Minikmucizemmmmmm defnekusum_ bebeğim 8 aylıkken impilant yaptırdım agumentin de arveles te içtim doktor ek gıdaya geçtikten sonra sıkıntı olmaz hatta çocuk hasta olsa onada gerek duyulursa antibiyotik verilebiliyor dedi kullandm
Teletabianteni Minikmucizemmmmmm aynısını bana da dediler. Bebek alerji olursa kortizon verilir mesela demisti bir doktor tabi içmemek lazim ama artılar eksiler düşünülmeli zorunda kalınırsa alınmalı demisti
myavokado Angel0507 tabiki geçer ya uyku yapar ya uykusuzluk karın ağrısı olabilir yan etkisi olarak dört saat emzirme denildi bana
Teletabianteni defnekusum_ cok zorunda kalırsanız bi kaç saat emzirmeyin icin. Ben alerji olmuştum kortizon yapıldı emzirmedim bir kaç saat. Ama bebeğiniz büyükse risk biraz daha tolere edilebiliyor
lagerthaa defnekusum_ ben yeni doğum yaptım ve çok sık emziriyorum sezeryan oldu ve 4 saatte 1 arveles içiyorum doktor önerdi iç diye bence bişey olmaz