defnekusum_ Emzirirken arveles kullanılır mı ? Sabahtan beri diş ağrısından duramıyorum normalde parol atardım ama bu sefer arveles atmak istiyorum çok ağrıyor dişim emzirirken riski var mı acaba
[silindi] defnekusum_ parol haric hicbirsey kullanilmiyor. Egerki kullanacaksanda 5-6 saat emzirmemen lazim mama iciyorsa eger kullan dis agrisi cok kotudur cok gecmis olsun
nazli_can Parol yeterli değil ise cataflam kullanabilirsin doktorum doğum sonrası ağrılar için vermişti çok rahatladım
aysegullyz defnekusum_ kullandiginiz ilaclara cok cok dikkat edin benim bir gecede bu yuzden sütüm kesildi o kadar cok olurdu ki sütüm sagar saklardim o derece,bi gece cok agrim oldu dayanamadim ictim ilac artik (fıtîk agrisi) o geceden sonra sütüm hic olmadi
deniziniz defnekusum_ içebilirsin ama içtikten sonra 4 saat emziremezsin. Sütünü de sağıp dökmen gerekir. Aynısını yaşamıştım ben de böyle yaptım doktor dedi, geçmiş olsun 🌸
Angel0507 myavokado benim gittiğim doktorlar hep emzirme döneminde ilaç önermesi süre geçiyor die yok şu kadar saat emzirme diyolar ama gene süte geciyor
GezginPaNDa defnekusum_ doktor bana Arveles içtikten sonra 8 saat emziremezsin ilk Sadıgin sütü de dök demişti
myavokado Angel0507 tabiki geçer ya uyku yapar ya uykusuzluk karın ağrısı olabilir yan etkisi olarak dört saat emzirme denildi bana
delimineya Bence de mutlaka süte geçiyor ya bende bugün içtim parol kalmamıştı bebeğim baya uyudu 3-4 saat geçti öyle verdim başım aşırı zonkluyordu ama nezle oldum