Cglkzn biraz akışına bırakın bu aşı olayı ne kadar büyük bir olaymış gibi davranılıyor anlamıyorum. Yok önceden ateş düşürücü ilaç verenler, yok uyumadı diyenler. Yaşayın ve kendiniz görün. Ben hiç araştırmadan gittim. İlaç da vermedim. Böyle başlıkları görünce şaşırıyorum.