Cglkzn Hanımlar günaydın yarım saat önce aşıdan geldik merak ettiğim şu aşı ne zaman ateş yapar kaç saat sonra bide ben şimdiden ustundekileri incelttim ama atesi çıkıncamı cikartsaydim hava soğuk hasta olur diyorum ama ya ateşini yukseltirse üstü başında olanlar diyorum ay cok korkuyorum ben ya
Edalya Cglkzn panik yapmayın bu kadar çok şükür bizim ateşimiz olmadı ben aşıdan 1 saat sonra calpol ateş düşürücü verdim bi çay kaşığı üstündekileri inceltmenizw gerek yok havalar soğuk üşütüp hasta yapmayın bence☺️
CansuNisan Cglkzn Üstündekileri çıkartmayın bosyere bence de takip etseniz yeter ben de çok tedirgin olmuştum çok şükür ateş olmadı kizimda korkulduğu gibi değil stres yapmayın
deletedmom4842 Cglkzn neden üstünü çıkardınız ortada bir şey yokken hasta falan olur korkmayın bu kadar belki de hiç çıkmayacak ateşi
Cancancan Cglkzn bence ateş yükselmeden inceltmeyin, bazen hiç yükselmiyor bile. Takip edin saat başı ona göre hareket edersiniz. 37,5 i geçerse üstünü inceltin38 i geçerse ateş düşürücü verin. Ben çok huysuzlandığı için vermiştim ateş olmadı pek bizim
Cglkzn Edalya CansuNisan deletedmom4842 Cancancan Gulnur Elifdeniz Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için içim rahatladı sayenizde şuan uyuyor 15 dk sonra tekrar ölçücem ateşini Deniss99
Gulnur Benim oğlum 5 aylık Allah'a şükür hiç bir aşısında ateşlenmedi. Ekstra hiç bişey yapmadım. Her zaman nasıl giydiriyorsam öyle giydirdim. Ateşlenmeden ilaç vermeyi de doğru bulmuyorum. Sadece sık sık kontrol edin yeterli.
Elifdeniz Cglkzn benim kızımın hiç ateşi olmamıştı üstündekileri de inceltmemiştim 2 saatte bir ateşini ölçmüştüm hatta o gün en keyifli oyun oynadığı gündü diyebilirim 🙂 sakin olun gözlemleyin her bebekte ateş ya da huysuzluk yapmıyor
deletedmom4842 Cglkzn Bu aşılar fazla yan etki yapan aşılar değil korkma sadece takip et yeter ateşi çıksa bile yine korkma normal yani calpol falan verirsin düşer inşallah
BusraElaa Cglkzn bence endişelenme bizde dün olduk ama ateş olmadı sadece huzurluzluğu oldu o da çok normal 3 tane iğne yedi ben 1 saat sonra bir çay kaşığı calpol verdim ağrısı varsa geçsin diye. Sende ver ateşini de takip et canm
Cglkzn BusraElaa şuan uyuyor atesini ölçtüm şimdi 36.2 ağrısı olsa uyumaz herhalde ilerleyen saatlerde olursa vericem
deletedmom4842 Cglkzn Normal de tek kat giyiyorsa tamam da giymiyorsa boşuna ince tutma bebeği normal giydir belki çıkmayacak bu sorun yapma 😂
Cglkzn deletedmom4842 normalde penye yelek giydiriyorum üstüne o yok sadece şuan bazen de altına 1 pijama daha
Ekininannesi Cglkzn Bizimki de biraz önce lldu bende gözlemliyorum. Neler olup bittiğini burda paylaşıp destek olalım
Cglkzn Ekininannesi bizim huzursuzluğumuz var şuan ağrısı oluyor galiba uyumak istiyor uyuyamıyor ağlıyor salliyorum ayağımda