forumgurmesi ipekduru7 aynılarını yaşıyorum. 27 martta taktırdım hala aynı, 1 hafta felan geçmişti sevinmiştim, 2 gün önce ilişkiden sonra tekrar kanama başladı. Bende kontrole gideceğim bir kaç gün içinde. Doktorum normal demişti bana bu arada.
Niyesordunbucevabi forumgurmesi ipekduru7 benim bu ikinci taktırışım kızlar ilkin de hiç böyle sorun yaşamamıştı. Benim de ilişki sonrası hep kanama başlıyor bende gideceğim doktora ve berbat koku yapmaya başladı
melmin 15 martta taktırdım. Hatta ilaçlı olanı doktorum kanamaları kesilebilir hatta hiç adet görmeyebilirsin dedi 10 gun sonra kontrolü vardı. Her sey yolunda dedi ama o tarihten beri kanamam devam ediyor
emooo 6yil önce taktirmistim aynı dediğiniz gibi oluyordu 15gun sürüyordu 10gun filan bı adet olmuyordum ama lekelenme oluyordu. 3ay denedik dr dediki uyum saglamamis vücuduna. Nadir görülen bir durummus o da beni bulmuş çıkarttı bidaha da denemedim hormonluydu benim spiral