ipekduru7 geçmiş olsun mutlaka gidin kontrole sıkıntılı bi durum olmuş olabilir. Vücut adapte olamıyor da olabilir. Benim teyzem böyleydi kadın aylarca kanaması oldu ama onu spirali baya eskiydi, kontrollerine uzun zamandır gitmiyordu, farklı kadınsal sıkıntıları da vardı bir de spirali hem kaymış hem ipi gitmişti operasyonla çıkartılar. Bence sizin bedenin kabul etmeye zorlandığı içindir endişelenmeyin çok ama doktorunuza gidin mutlaka.