Merhaba evet doktora gitdim kan tahlilleri falan verdik hic bir anormallik cikmadi sukur ama yemesi ayni zorla iciriyorum, 1,2 haftadir ek gidaya gecdik gunde iki kez veriyorum onuda tabi daha yeni oldugu icin cok fazla yemiyor ama inshallah zamanla ek gidayi iyi yemeye baslarsa mamayi cok fazla almasasa kafaya takmam 🙏🏻mamayi yemediyi zamanlarda kasik biberon aldim onunlada denedim ama fark etmedi, doktor zorlama biraz zamana birak ek gida doneminde duzelir dedi birde istah artirici bir surup yazdi veriyorum bakalim inshallah duzelir. Sizde durumlar nasil? Insallah duzelmisdir 🙏🏻