seryagunes bizdede dogdugundan beri yememe durumu var, ama daha kan tahlileri taptirmadim, 4 ayi bekliyordum bir kac gune yaptiricam insallah ciddi birsey olmaz, inşallah sizdede cabucak iylesir cok zor bir durum, peki size doktor ek gidaya erken gecmenizi soylemedimi? Acaba ek gida yediyindede mi yeme reddi olur?