denizalismom Geçen hafta diyetisyene kontrole gittim 2 hafta olmuştu 3 kilo vermiştim. Bana dedi ki ‘Yağdan daha fazla vermişsindir ama regl başı ya da sonu olunca hemen yansımaz’ benimde gerçekten reglimin son günüydü. Mayısın sonuna tekrar randevum var. Eşim bile ‘İnceldin’ diyor resmen gururlanıyorum 😅😅