Cansuu1 30 Ağustos dogumluyuz oğlum 3500 g doğdu. Şuan 7300 g sadece emiyor. Çok şükür kolik bir Bebek değil sakin bir Bebek arada tabiki huysuzlanaliyor aguluyor devamlı konuşulsun istiyor bilinçli gülüyor ve dönüyor artık yanlız bırakamıyorum gece 2 defa emmeye kalkıyor. 2.aylıktan itibaren kendi odasında yatıyor