Cansuu1 25 Ağustos da doğduk bizde 2.980 kilo doğdu şuan 6 kiloyuz sadece anne sütü alıyoruz,bizimde el emmelerimiz başladı ve değişik değişik sesler :) gece 2 defa kalkar emer uyur,fakat bu aralar çok sık uyanmaya başladı ağlamıyor sadece ilgi istiyor paşam ☺️ Aşılarımız da ateş sorunu hiç yaşamadık elhamdulillah