mbabygirlm ben durumunu bilmiyorum o sebeple tamirci çağır diyemedim. Şunu açık söyleyeyim kim olursa olsun kullanıp memnun kalmadığım hiçbir şeyi hiç kimseye vermem. Problemi yoktur, değiştirmek istiyorumdur anca söyle veririm eğer bir özrü varsa da söylerim. Bak ben bunu yaşadım problem olmayacak ise al kullan diye.
Tamirci geldiğinde gözünü açık tut. Maalesef eli alet tutan ustayım diye geziyor.