busraabak 40 çıkıp kanama bittikten sonra kalırsın hatta eskisine oranla daha çabuk kalırsın. Doğumdan sonraki ilk 3 ay gebelik için en yüksek dönem. Yumurtalıklar yeni gebeliğe hazır hale geliyor. Doktor söylemişti. Bu arada ilk 6 ay gebe kalmak riskli