busraabak arkadaşlar ben doğum yapalı 2 ay oldu ve hala adetim gelmemiş öyle bişey mümkün mü çok endişeleniyorum
hamilesavi busraabak 1 sene bile gelmeyebilir, tamamen normal :) kimilerinin 3 ayda gelir kimilerinin 1 senede.
18yavuzselim25alparslan busraabak evet hamile kalabilirsiniz. Ben ilk oğlumda 40 kontrolüne gittigimde doktorum yumurtaliklarin çalışmaya başlamış regl olmuyorum diye korunmamazlık yapma hamile kalabilirsin demişti. Süt korur lafı safsata
Mmeelliikkeee busraabak adet döngünüz başlamış olursa kalabilirsiniz , süt korumaz . Şüpheli ihtimal varsa kan verirsiniz. Ama çoğunlukta genel olarak bir düzensizlik oluyor hatta bir yıla kadar adet döngüsü başlamayabilir buda normal.
myavokado busraabak normal niye olmasin 🤣 ilişki varsa ihtimali her zaman var korunma yöntemi kullanmıyor musun
myavokado busraabak sorma sende herşeyi anlatmak raporlamak zorunda değilsiniz eczaneden al sağlık ocağı takıyor taktır ilişki sırasında kesinlikle anlamaz
esraalic busraabak her şeyi anlatmak zorunda mısın eşim izin vermiyor ne demek pardon da ben eşime söylemeden onun haberi yokken hap içiyordum mesela
alpaslanmom_ busraabak şuan hamile kalsan bebeğin ne kadar küçük 2 çocuğa nasıl yeteceksin riskin farkında mısın ? Çok yakınım bu şekilde hamile kaldı bir an önce korunun bebeğiniz daha bebek biraz büyüsün
myavokado busraabak bişey olmaz adet şart değil ben adetli değildim takıldığında bakır değil hormonlu daha güvenilir