eylulzede myavokado aslında altta çok şiş bazen kızarıyor hehh diyorum bu hafta çıkar ama geri normale dönüyor gibi. Bu iki gündür üstler böyle
myavokado eylulzede görünürde bişey yoksa biraz sürer hemen çıkmaz bak bizimki ilk diş patladı yedi ay 15 günlük
eylulzede myavokado oyyy maşallah ona Allah bağışlasın inşallah bizimki de bir an önce çıkar da rahatlar. Mahvoldu kaç gündür
lilyr myavokado çok bilerek emin konuşmuşsunuz ama yeğenimin çok garip bir şekilde üst azı dişi çıkmıştı. %100 öyle olur diye bir kural yok. Genelde deseniz neyse bu kadar emin kesin konuşmayın lütfen
cananbulbul eylulzede bence de gelecek gibi duruyor inşallah. benim bebeğimin dişleri hiç şişmedi çıkarken baktık bi anda patlattı dişi, çok şaşırdık 😂 geceleri çok ağlıyorsa tetagil kullanabilirsiniz baya etkili, bizim kurtarıcımız 🩷
eylulzede cananbulbul hâlâ gelen giden yok bir gün çok ağlıyor eller hep ağızda ertesi iki üç gün çok keyifli sonra tekrar. sanırım böyle böyle en son pat diye çıkacak 😂 tetagil alacağım çok teşekkürler
cananbulbul eylulzede 5 aylıkken 1 hafta arayla iki alt dişi patlattı benimki de çıkarana kadar yaklaşık 2-2,5 ay boyunca eller ağızda ve salyalı şekilde gezdi 😂 ilki patlamadan 1-2 hafta çok huysuzlanıp ağlıyordu ikincide hiç zorlanmadı sanırım aralarında bir hafta olduğu için
eylulzede cananbulbul sabırla bekleyeceğiz artık gerçi beklemek mesele değil de acı çekiyor oluşu üzücü 🥲
eylulzede cananbulbul öyle maalesef Rabbim bebişlerimize şifasız hastalık vermesin korusun inşallah 💕
gamzeq eylulzede benim bebegimde 10 buçuk aylık 1 hafta olacak önce üst dişleri sizinki gibi şişti sonra daha cok şişti ve önce üst dişlerini çıkardı