8,5 aylık henüz dişleri çıkmadı dört aylık olduğundan beri alt diş etleri ara ara hep kabarırdı huysuzlanırdı bu ara yine öyle ama bu sefer iki gündür çok huysuz mutsuz elleri hep ağzında gece ağlayarak uyanıyor ve bu sefer üst kısım çok şişmiş iki büyük beyazlık görünüyor anca bu kadar çekebildim. İlk bebeğim bu süreci bilmiyorum acaba yakın mı gelmesi? İlk üst mü gelir gibi? Genelde hep altlar ilk çıkar diye duymuştum
