Umutoglum evde biz kaka yaptıysa peçeteyle fazlasını alıp taharet musluğuyla yıkıyoruz. Tabi ilk başta ıslak mendille yaptık korkmasın diye. Dışarıda da mecbur kaka yaparsa ıslak mendille. Okulda da ıslak mendille siliyorlar. Çişini yapınca peçeteyle kuruluyoruz erkek olduğu için. Kız olsa bilmiyorum yıkardım sanırım😃
Lazımlık kullanırken ıslak mendik kullanın korkmasın ya da peçeyle fazlalığını falan alıp banyo yaptırın zaten normal zamanda günde 1 2 kere falan kaka yaparlar.