burcusuu ben ilk çocuğum harektlenmeye başlayınca direk montesori karyola almıştım
Bi kaç kere yanımda yatırmıştım ilk beşiği varken yataktan düştü korkuma yere yakın yatak aramaya başladım şimdi 3 yaşında kızım kardeşi olduğu için şuanda kardeşini geçirdim karyolaya ama hala kullanıyor olsaydı rahat iki sene daha götürürdü benim aldığım ebat 80-130 normal karyolalardan bi raz ufak ebatı tavsiyem kesinlikle montesori karyoladır bi bakın derim