6 aylık bir kızım var. Şu an kullandığımız beşik (klasik ahşap parmaklıklı eni ve boyu küçük geliyor kolları artık dışarı çıkıyor ). Artık dönmeye ve tutunup kendini kaldırmaya çalışıyor, o yüzden bu beşik bana güvenlik açısından biraz yetersiz gelmeye başladı. Sizce 6 aydan sonrası için en güvenli ve kullanışlı beşik türü nedir? Park yatak mı, kademeli büyüyen ahşap yatak mı? Kullandığınız ve memnun kaldığınız spesifik modeller varsa, nedenleriyle birlikte paylaşırsanız çok sevinirim.