Ay benim de sütüm kesildi meme reddi yaşadım üstüne, herkes emzir emzir diyo her önüne gelen doktor gibi konuşuyo sinir oluyorum. Gelmiyo işte sütüm bebek de emmiyo ne yapayım artık psikolojim bozuldu ağlıyorum sürekli. Mamaya başladım rahatladım. Görümcem 2 bebeğini de mamayla besledi hiçbir şey olmadı. Çok mu kafaya takıyoruz anlamadım