9 ay boyunca tavan olan hormonlar şak diye yerle yeksan olup hemen ardından gelen emzirme dönemiyle tekrardan tavan oluyor, yeni bir kimlik ve sayılamayacak farkındalıklarla o hastaneden çıkılıyor. Ve elinize minicik, tamamen muhtaç gözlerle bakan bir bebek veriyorlar, onu yaşatman, her şeyden koruman gerekiyor. Sonra önceden hiç fark etmediğin, anlamadığın anneleri birden bire anlıyorsun. Aslında lohusalık durumu bundan ibaret 🥲 Hepsi geçici, oğlum 2 yaşında ve o zamanlarını delicesine özlüyorum. Detaylarda boğulup bu günlerini heba etme, bebeğinin asla bir daha asla bu kadar minik olmayacağını ve bu yaşadığın zorlu günlerin hepsinin geçici olduğunu sürekli kendine hatırlatarak geçir sürecini ♥️