Bende diyetisyene gideceğim bu hafta içi vereceğim 9 10 kg var aç kalıyorum bu sefer saldırıyorum aç kalmak çözüm değil metabolizma yavaşlıyor bide abur cubur tatlı isteği çok oluyor sizede öyle mi emzirirken hep aç hissediyorum önceden böyle değildim