forumamigeldik tostikellam_ be yarın üç haftalık kampa giriyorum diyet+grow with jo yapacağım arada da eleni fit
[silindi] tostikellam_ ben bugün dikkat etmeye başladım ama çok zor kilo almak ne kadar da kolaydı oysaki:(
cann65 tostikellam_ ben de başlayacagim ne yapıyorsunuz siz.Ödem atıcı birşey tüketiyor musunuz ben hiç anlamıyorum. Kuru kuru aç kalıyorum ondan da birşey çıkmıyor
psikoanne Ya bende çok istiyorum ama emziriyorum, birde çalışıyorum derken düzeni tutturamamak gözümü korkutuyor
berk58 tostikellam_ ben dün online diyetisyen ile başladım . 3 ay önce bırakmıştım diyeti 10 kg verip şişeyi bırakınca 5 kg geri aldım çok hızlı galiba sonsuza kadar diyet yapmak gerekiyor zayıf kalmak için o yüzden dün yeniden kendime diyetisyen bulup başladım 🙄
tostikellam_ cann65 sağlıklı beslenceğim ödem atıcı en iyisi su sabah kahvaltı ara öğün akşam olarak yapacağım öğlen yemeği yemiyorum