Ben kızımı yazdırdım cimnastiğe daha doğrusu baby gmy e , 33 aylık suan aslında cimnastik istemiştim ama ordaki hocalar suan kücük uyum sağlayamaz dediler bunu önerdiler 2 haftadır gidiyoruz kızım tam komut bilmiyo mesela kırmızı halkaya atla diyo hoca kızım maviye beyaza atlıyo ahjajsjswk topu diğer topun yanına koy diyo kızım yere atıyo gibi ama güzel şeyler de öğreniyo zamanla alısır dedi hoca kızım takla atmayı biliyo seviyo evde atıyo , yavas yavas inşallah öğrenir 3-5 aya cimnastiğie uyum sağlar diye düşünüyorum 3 -3.5 yaslarında . Sizin de varsa yakınlarda verebilirsiniz esnemeyi komutu güzel öğreniyolarmıs zamanla bakacağız. Ama 3.5 -4 yaş arası tam cimnastik için yaş aralığı bence kücük yasta pek yapamıyolar .