organikirmik Oğlumu 18 ay civarı bulursam jimnastiğe götürmek istiyorum. Sizce erken mi, keyif alır mı?
KendiEvimdeDeplasmandayim organikirmik bende heves ediyorum da yaşadığım yerde yokmuş maalesef küçük yerde yaşamak çok sorun
organikirmik gg3848 ya oyun grubu da istiyorum çünkü çok oyun becerisi yok bizimkinin 😄 ama daha çok kaba motorcu bi bebe, en azından öyle rahatlatır kendini
gg3848 organikirmik biz şu an oyun grubuna gidiyoruz ama farklı bir aktivite de güzel olabilir aslında🤗
zuzak organikirmik zaten erkek çocuklarda kaba motor daha önce gelişir. Jimnastik o yaş grubu varmı bilmiyorum . İkiside çocuğa faydalı. Önce oyun grubu yapın bence önce iletişimi guclensin sonra jimnastik düşünürsünüz.
nnoktaa organikirmik ben götürmüştüm aşırı memnun kaldık ancak sadece 2 ders gidebildik. Çünkü mesafe biraz uzaktı. Arabayla gittik uyudu metroyla gittik zorlandım. Yakınımda bulursam kesinlikle götürürüm.
nnoktaa organikirmik albümden fotoğraflardan buldum 22 aylıkmış. Bazı yerlerin yaş sınırları oluyor. Mesela devam etseydik 2 yaş grubuna dahil olacaktık.
blueberryyy__ organikirmik bizim spor salonumuz var 18-24 ay arası başlıyor jimnastik grupları hiç erken değil. Hatta eşim hep der vucüdunu erken tanıması ve beceri gelişmesi için bu aylar çok iyi diye. Benim oğlum 15 aylık 18. Ayda bizde başlayacağız
blueberryyy__ organikirmik evet gerçekten öyle. Çok yönlü bir aktivite bebeğinize çok iyi gelecektir. Komut alma olarak iyiyse özellikle çok faydasını görürsünüz
aslhnkrts organikirmik benim kızım aşırı hareketli doktoru önerdi jimnastiği ama yaşadığım yerde 3 yaştan sonra alıyorlar hep kızım 2 yaşında bi süre daha gidemeyecek . Yaşı kabul eden olsa ben hemen vermek istiyorum
mucizeminnosum organikirmik çocuğun uyumuna bağlı olarak alınıyo benim çocuğum 2.5 yaşında başladı daha küçük gelip uyum sağlayanda oldu sağlamayan da ders uyumunu bozmuyosa alıyo hocalar deneme dersine gidersiniz ne kadar erken o kadar iyi bence çok eğleniyolar çok esnekleşiyolar çocuğa çok şey katıyo bence
cahillesohbetikestim_ organikirmik cimnastik değilde baby gym olarak götürebilirsiniz. Ebeveynli katılım oluyor çok keyif alır neden almasın. Cimnastik deyince tek branş oluyor. Baby gym/spor akademilerinde yaşa göre çeşitli oyunlar oynuyorlar. Çok eğlenceli oluyor.