aslanzeyd21 Merhaba benim bebeğim 40 günlük sma optiprodan comfort geçtik comfortta kabızlık ve gaz sorunu var optipro da çok kusuyor içtiğini atıyor kabızlık gaz sorunu yapmıyor anne sütü de alıyor
5718 aslanzeyd21 kaç gün kaka yapamıyor doktora sordunuz mu benim bebeğimde 10 güne kadar yapmadığı oluyordu normal demişti doktor . Reflülü bir bebek mi doktor yönlendirme yapmadı mı bende tam 2 ay uğraştım mamayı oturtana kadar birde kilomuz düşüktü bizim
fkrts aslanzeyd21 ne yaparsanız yapın geçmiyor bizdede halen devam ediyor 2.5 aylık olduk kaç mama değiştirdk
aslanzeyd21 5718 mamasına zeytin yağı damlatıyorum uzun süreli kabızlık yaşamadık çok şükür reflü yok gaz içinde hem ben içiyorum hemde çay kaşığıyla bebeğime rezene veriyorum gaz için henüz ilaç almadık
5718 aslanzeyd21 aslanzeyd21 çok şükür inşallah da yaşamazsınız hiç. Bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah 🌸