Bebeğim 2,5 aylık anne sütü ve mama alıyor ama kilosu sınırda hep. Önce hipp denedim yaramadı kaka ve kusma olarak sonra kabız oldu Evolvia mamaya geçtim 2 hafta falan oldu kabız devam ediyor ve onda da çok kusuyor yine ne yapmalıyım 4200 gr kilosu düşük diyorlar üzülüyorum