kyhnn00 görümcem bana ‘Lohusa un kuymağı ‘ diye geçen bir tarif yaptı.. sanki onunla bi sıcaklık gelmişti beim göğüslerime ya.. hemen malt içmeye başladım. Onuda tavsiye ederim ama şekeri az olan kalorisi daha düşük. Yeşil kutuda olan.. birde bestlak damla kullanmıştım ilk doğumda. Çok faydasını görmüştüm. Her tuşa basmak gerekiyor napalım..
Ama rezeneyle alakalı karşıt görüşlerde çıkmıştı… kendinizde araştırın isterseniz. Fazla tüketimi ( neye göre fazla bilmiyorum) süt üretimini azaltabilir ve bebekte sindirim sorunlarına sebep olabilir diyor. Ben hiç kullanmadım rezene..