alpmila intraket mi deniyor ona bilmiyorum serum iğnesi gibi yani on un la deliyor iğneyi çekiyor kulakta kalan plastik parçanın içinden küpeyi geçiriyor ve plastiği çıkardığında küpe delikte geçmiş oluyor. Sonra önden vidayı takıp sıkıyor. Sağlıklı bir delim oldu evet ama tabanca anlık şak diye bitiriyor işi. Bu 1 dk kadar sürmüştür sanırım