veysel13 Aptamil prosneo kullanıyorum eczacim onerdi bağışıklığı destekliyor bebeğimin boyu kilosu çok güzel gelisti
munevver18 Aptamil prosyneoyu doktorum onermisti bana bebegimin sindirimine cok iyi geldi gaz yapmadı . Kullaniyorum cok memnumum hoc sorun yasamadim
yaramazkus zamansumisali_ bizde golden goat ve aptamil önerdi ama golden goat aşırı kabız yaptı aptamil içiyor sindirim odaklı gayet memnunuz