Hipp kullanıyorduk mamadan çok memnundum o kadar kusmasına rağmen çok güzel kilo da aldı kayıp olmadı hiç ama kusmalar fışkırır tarzdaysa reflü olabilir dedi doktor
Bu AR mamanın olayı da daha yoğun kıvamlı olması mama bekledikçe koyulaşıyor midede daha koyu olup kusmasını engelliyor yine kusuyor bu arada ama asla fışkırır tarzda değil az miktar ya da birinin kucağındaysa midesine baskı varsa kusuyor doktor tavsiyesiyle bu mamaya geçtik bizde eskiye göre çok iyi bu arada 4.5 aylık ama hala en fazla 90 ml verebiliyorum bir öğünde fazlasını direk kusuyor midesi kabul etmiyor kendisi çok iştahlı versem baya içer ama maalesef 90 da kaldık siz de ml olarak dikkat edin tabloda yazan aya göre ml miktarları bazen işte her bebekte aynı olmuyor