kedili1anne çok geçmiş olsun herkesin kendince haklı sebepleri var ,bir de tabi zor hayat sartlarindan bahsetmedik bile ,bizim kuşak çok eksikle büyüdü 2.cocukla boyle olsun istemem de bir de.yasiniz gencmis tabi karar vermek için biraz daha zaman geçsin kafaniz netlesir.