Merhaba, ben tek çocukta kalmaya kararlıyım, 7.5 aylık oldu kizim.3.ayda hemen gidip spiral taktim,bizde hem kan uyuşmazlığı sebebiyle 2.ci çok riskli ,tedavisi varsa da araştırmaya gerek duymadım.Kardesi oksun diye 2.çocuğu yapmak da istemem,bu kismini düşünüyorum ilerde kendini yalniz hisseder mi diye ama benim kardeşlerim oldugu halde bir arkadaşım bana kardeşten öte oldu,kardeslik bağımız zayif,az gorusuyoruz sorun olmadigi halde eksik iletisim var,dışarda da o bağı kurabilir.ayrica tek olduğu için bütün maddi ve manevi birikimimiz sadece ona aktarilacak.ve de ben de 3 sene ye kendi hayatıma dönmüş olacağım, çünkü sil baştan ayni süreçten geçmem isteğim de yok.tek çocuk rahatlığı diye birsey var.allah isteyene versin.yas olmuş 35 bu yaştan sonra rahatlık isterim artık bebişim büyüyünce.