mommyshark1567 yaaa İsviçre’de yaşadığım kısa bir dönem bunlar o kadar yaygındı ki. Post sahibinin bahsettiği bisiklet arkası oturak da çok yaygındı. Kadınlar hep sosyal, dışarıda vakit geçiriyor, aktiflerdi. Kültür farkı çok bariz, bizler dışarıya çıkmaya nedense korkuyoruz. Belki de yaygın değil diye böyleyiz ama yaygınlaştırsak mı elele ya 😍