Smilebaby_
Hiç saçma olmaz ve çok tatlı, çocuklar da çok seviyor. Ben İsveç’te yaşıyorum burada çok yaygın, kışın bile kullanıyorlar.
Kask takmayı unutmayın; hem kendinize hem çocuğunuza.
Bu arada çekçek araba tarzı olan da var burada, belki orada da bulabilirsiniz. Nasıl fotoğraf yükleniyordu bir bakayım da örnek göstereyim.