love_momy katılıyorum gercekten anne hiçe sayılıyor ben sınır koyuyorum onlar gizliden gizliye veriyor, ya ben almıyorum onlar alıyor cocugum icin herseyin en iyisini ben bilirim ama bunu demek zorlarına gidiyor ama cocuk hasta olsun işte gelin hasta etti vs vs eşiminin tarafı gercekten duyarsız ilk kızım dogdu bal vermeye calıştılar daha kücücük vücudu o kadar şeker tatlı yüklemeye ne gerek var, ben ailesine uzak olmama ragmen izinde gittikce müdahale ediliyor