beyza_11 benim de küçüktü 7. Ayda doğurdum bi de çok büyümemişti bile, doğumdan çıktım iyice küçüldüler ebe geldi süt sağman lazım dedi bebeğim yoğun bakımdaydı, gelmez benden süt dedim gösterdim herkesten geliyor senden neden gelmesin dedi sıktı bir damla geldi. Bebeğim 6 aylık hala sadece anne sütü alıyor bazen gece mama veriyorum. Hala büyük değiller fazla ama yetiyor kilo alımı vs iyi. Takılmayın boyutuna o işler öyle olmuyor 🙂