beyza_11 benim de çooook küçüktü. Doğumdan sonra da çok büyümedi. Ama kızım 14 aylık ve ben hala emziriyorum çok şükür. Emzirdigime inanmayan cahiller bile çıktı karşıma, mama ver aç kalır vs diyenler. Bebeğim her ay çokta güzel kilo aldı, ki süt ve süt ürünleri alerjisi vardı, ben diyet yapıyordum sütümden geçmesin diye ona rağmen sütüm oldu. Ben de nazar degdirmesinler diye aynen veriyorum diyodum 😅 o yüzden kimseye de kulak asma, kendini de korkutma. Sadece inan, ve pes etme 🌸