5718 bebeğinşz aylık 600 gr cıvarınnda alıyorsa sıkıntınyok bez takibi yapın günlük 5 çişli bez alıyorsanız bazı bebekler kilomalımı yabas olur bnmm kızım emer arkasına amma verirdim yinede aylık kilo alımı 400 gr fln olurdu. Arkadaşım var sdce emzirirdi aşırı sütü vardı sğzından meme cıktığında süt dışarı doğru fışkırırdııbams kızının kilomalımı cok düşüktü mamada kabul etmezdi bi ay 250 gr sldığını söylemişti. İkiside büyüdü 4 yaşındalar çok şükür çok stres yapıp sütünüzü bastırmayın en güzel kilo alomı gece oluyor mutlaka gece emzirin şunsıralards 2 saatte bir emzrin gerekşrse benim doktorum öyle demişti benm kızım çok uyuyan bir bebekte bende gece uyandırmazdım sorna doktorum kesinle uyanıcak 2 saatte hir emziriceksin derdii bende yanıma çeker yatarak emzirirdim bi süre onunla uyudum öyle birz daha o ay kilo almıştı geceyi atlatmayın hem sütünüüzde gece daha cok artıyor. Hurma badem ceviz sütünüzü yağlandırır böyle şeylerde tüketin mutlaka