chnsrn Kızım 10 şubatta 3130 47 cm doğdu 2 gün içinde 2600 e düştü çok kilo verdi 1. Ayında 4050 gramdı şuan iki buçuk aylık 5500 kilo 60 cm anne sütüyle besleniyor sadece sizce nasıl kızlar sütüm yeterli mi !!!
Ruya_sahin35 chnsrn benim kızımda 10 Şubat doğumlu ve hastaneden 2800 doğdu 2600 e düştü ilk ay güzel aldı 4100 2 ay 10 günlükken 5 kiloydu kilo alımı yavaşladı hasta oldu hastanede yattık falan bakalım çarşamba tekrar götüreceğim inşallah almıştır aynı gün doğmuşlar 🥰
kaansmom34 chnsrn oğlum 11 Şubat doğumlu ve 3700 doğdu. hastaneden çıkarken 3500 kiloydu. Bugün tartıldı 5400 sadece anne sütü ile besleniyor. Rakamlara çok takılmamak gerekiyor ve her çocuk farklı oluyor persentil değerine bakıyor doktorlar önemli olan o değerin altında olmaması 🥰
kuzey1803 5718 bebeğinşz aylık 600 gr cıvarınnda alıyorsa sıkıntınyok bez takibi yapın günlük 5 çişli bez alıyorsanız bazı bebekler kilomalımı yabas olur bnmm kızım emer arkasına amma verirdim yinede aylık kilo alımı 400 gr fln olurdu. Arkadaşım var sdce emzirirdi aşırı sütü vardı sğzından meme cıktığında süt dışarı doğru fışkırırdııbams kızının kilomalımı cok düşüktü mamada kabul etmezdi bi ay 250 gr sldığını söylemişti. İkiside büyüdü 4 yaşındalar çok şükür çok stres yapıp sütünüzü bastırmayın en güzel kilo alomı gece oluyor mutlaka gece emzirin şunsıralards 2 saatte bir emzrin gerekşrse benim doktorum öyle demişti benm kızım çok uyuyan bir bebekte bende gece uyandırmazdım sorna doktorum kesinle uyanıcak 2 saatte hir emziriceksin derdii bende yanıma çeker yatarak emzirirdim bi süre onunla uyudum öyle birz daha o ay kilo almıştı geceyi atlatmayın hem sütünüüzde gece daha cok artıyor. Hurma badem ceviz sütünüzü yağlandırır böyle şeylerde tüketin mutlaka
umy39 Benim bebeğim 3070 doğdu 4 günde 2700 düştü , 3 aylık 5180 gram sadece anne sütü mama yemiyor reddediyor , sizce nasıl
5718 umy39 benim bebeğim kız bebek erkeğe göre daha yavaş alır dediler bende anlamıyprum kafayı yicem üzülüyorum kilo alamıyor diye
5718 umy39 anne sütü artı mama ama biz ilk mama kullanmaya başladığımızds hiç yaramadı 2 hafta sonr 2 haftadır yarıyor şu an 2 ay 8 günlük 4200 kilosu bakalım kafamı karıştırdılar üzüntüden ölüyorum resmen kilo alamıyor diye
umy39 5718 kilosu iyi bence şuan toparlarsınız , en azından mama alıyor benimki almıyor başta mama vrermemek için direndim biraz verdim alıyordu şimdi hiç almıyor tadını beğenmiyor
umy39 5718 stres yapmayın sütünüz azalmasın , sağlıklı olması önemli bizim için bebeğin gerisi toparlanır
5718 umy39 amin inşallah toparlanır sağlık ocağı sınırda ayına göre süşük diyince ister istemez düşünüyor insan umarım sizin bebeğinizde toparlar bir an önce