nnoktaa işte benim istediğim model olsaydı rengi de çok uçuk pembeydi onunla uyum sağlıyordu aşkım. Ama tanıdık esnaftan aldık dediğim gibi, elinde sadece bu kalmış. Perdeyi de diğer tüle göre almıştım renk uyumsuzluğu bu yüzden oldu 🥲 ama uzun süreli kullanmam ilerde değiştiririm şimdi idarelik kullanayım dedim zaten kızım da çok sevdi balon alıp geliyor tülün yanına oturup seviyor 😂