Kızlar kızıma oda yapmayı düşünüyorum perdesini ve tülünü aldım dün geldi. Yatak vs almadım daha çamaşır odası gibi kullanıyordum burayı. Yatak vs alınacak ama sizce bu tül güzel mi? İstediğim modelden yoktu tanıdık bir esnaftan aldık eşim de esnaf olduğu için. Sizce güzel mi?
