Valla bizde romantik değiliz hatta birbirimize adimizla hitap ederiz 🤣 nisanliyken ve sevgiliyken askimlar çimler havada ucusurdu evlenip çoluk çocuğa karışınca oldu ne olduysa🤣 en son çiçeği ilk evlilik yıldönümünde gördüm ha ama sorun varmı maşallah maddi sıkıntı dışında hiç bir problemimiz yok kavga etmeyiz öyle yuvarlanıp gidiyoruz iste