Good_mother Romantizm illa büyük jestler değil ya, maddiyat tabii ki insanın modunu etkiliyor ama sevgi varsa küçük şeylerle de hissedilir. Mesela, eşim çiçek almayı çok sever, özellikle benim doğum günümü asla atlamaz, özel günleri unutmaz. Bu tür ince detaylar benim için romantiklik. Ama eğer karşı taraf tamamen gereksiz görüyorsa, orası biraz üzücü… Çünkü insan sevildiğini hissetmek istiyor. Bizde de her zaman romantik anlar olmuyor ama bu küçük jestler, eksikliği bir nebze kapatıyor bence.