eslem0 aramaz. Hastalığımi görse bile sormaz neyin var . . Ben soylersemde ben daha kötüyüm suram şöyle buram böyle benden sahada beter cikar..hasta olsam yatamam dinlenemem çocuk bişe istese utanmadan çağırır . Kendisi hasta olsa herşeyi ayağına ister odadan cikmaz…. Ne denirki. . . Görünce bende umursamıyorum artık . O nasılsa bende öyle. Bende sormuyorum neyin var neyin yok diye.