acimavi eslem0 hayır. Hatta standart konuşma sırasında ‘ay başım kötü’ falan desem, neden diye sorar, ‘hastayım ya’ derim, aa pardon unuttum der
eslem0 simseklivekalpli benimki aramıyor sormuyor eve gelince ilgilenmiyor kolay kolay hasta olan bir yapım yok ama 1 aydır hastayım iyilesemedim 1 hafta boyunca boğazım ağrıdı öksürük burun akıntısı geçmiyor emzirdigim için ilaç kullanamıyorum ama gerçekten çok hastayım akşama kadar kafamı kaldıramıyorum yatıyorum
eslem0 simseklivekalpli yok normal saatinde gidip geliyor umursamıyor sanırım bilmiyorum diyorum ki bugünde çalmadı tlfnm niye diyor aramadın nasıl oldun diye sormadın diyorum yine aramıyor dün işten gelince nasıl oldun diye sordu bugün onu da sormadı
kuzey2305 Arar ama hep istediği cevapları vermemi ister kötüyüm dersem söylenir bir iyileşemiyorsun faln filan aramasa daha iyi kızar kapatırım 1-2 saat sonra yine arar ahnı döngü devam eder
busb Benim eşim gün içinde arar ve hasta olsam da ara ara nasıl oldun diye bişi ihtiyaç varmı diye telefon eder gerekirse yanımda kalır yardımcı olur