Gaz kaçakları için dedektörler baya iyi oluyo annemlerin binada ne zaman kapı önündeki sayaçlardan gaz kaçağı olsa ötüyo sorun 2 daire vardı peş peşe oldu baya saglam ötüyolar ben şahit oldum hemen acil hattı aradım geldiler yaptılar o ötmese geç algılanırdı çok hafif sızıyomuş çünkü